one more night.

Publicerad 2012-08-13 14:31:25 i Allmänt

idag är det fyra dagar kvar tills jag flyttar, innan dess finns det saker att göra, men idag skall jag avklara min , tiinas och jens "hejdå" fest, alla är välkommna!
 
imrn är det tisdag och då skall jag packa som in i helvetet, har runt 10 flyttkartoneger som skall packas -.-
och säga hejdå till tiina, då hon åker hem på kvällen! :(
 
på  ons skall jag va med elias och bowla, pröva internet och åka på middag hos farmor!
(möjligtvist fixa rummen med)
 
på tor är det göra sysslor dageen, skall till tandläkare och fixa tandställningen, köpa ihop alla torrvaror ocv, sen träfffa sanna!
 
fredag är det sisat röjet med packningen för på lördag morgon drar jag, omg, nervös, verkligen!
 
men, idag skall jag till stan och chuilla, gå på "glasbanken", träffa vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela