can someone hear me singing?

Publicerad 2013-01-05 03:32:37 i Allmänt

tillbaka med ett glatt humör här på blogg.se och som ni ser är det stort kaos, jag har lyckas fixat en ganska stilren design som jag vill ha. men då kommer nästa problem, så jag vill att alla som är super proffs på nya blogg.se håller sina öron öppna. jag vill alltså ha en header, såklart, och sen vill jag ändra färgen på titeln, texten i den svarta rutan, och sen vill jag ha en annan text typ på hela texten i inlägget. är det någon där ute som kan hjläpa mig med något av det iaf? kunde gamla blogg.se myckte bättre innan dom förändrade det! puh. hoppas jag kommer igång snart så skall ni få se riktigt fina bilder och inlägg från ett spännande vardagsliv med en häcktisk tjej.  puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela