sömnlös natt.

Publicerad 2012-08-10 07:45:57 i Allmänt

har inte sovit en enda sekund inatt, bara legat och vridit på mig, och blev så pass hungrig att jag nästan svimmade, lite skumt faktiskt!
så jag bada jätte varmt badkar och käkade toast och tittade på typ "världens alla brott ", då mitt favorit program handlar om olika brott, jag brukar typ leka värsta polisen för att komma på vad som hände, haha.
kl är nu tjugo i åtta och tiina hämtar mig exakt kl tio uppe vid vägen, vi skall åka in till stan så hon skall få göra sin tattuering hon fick av mig!
sen skall vi nog kolla lite på stan, skulle behöva nya jeans, någon som har tips på bra jeans?
gillar inte riktigt märkes jeans, känner mig för stel i dom om dom kostar för mkt!
gillar carlings och bikboks stenhårt! (y)
nu skall jag inte babbla längre, men vi hörs snart! :*
 
 
från sist när vi var på språng i visby, haha mer än bara kläder lyckade vi få med oss hem! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela