drömm tjejen.

Publicerad 2012-08-09 01:24:45 i Allmänt

funderade innan jag somande i eftermiddags, på min så kallade dröm tjej, och kom fram till att hon är blond?
det är lite sjukt, visst, jag har haft tre flickvänner med bara en har vart blond, doch så har dom varit som jag kallar dom lite "butchiga", (pojkaktiga)!
 
men dom tre som jag alltid haft ett öga till är blonda och långhåriga alltihop, dock speklar ju inte hårfärgen för mig roll, men ändå lite kul!
 
dom är dom inte värsta bimbosarna som man tror, utan mer neutrala, en av dom jobbar på vila inne i satn så henne tänker jag inte visa vem det är efter som då skulle de va pinsamt att gå in där sen ;)
 
men en av dom, som vart sen yngre ålder är faktiskt hon som var med i filmen " kyss mig " helt oväntat, men coolt!
 
Liv Mjönes :
 
 
dröm utseendet, verkligen..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela