jag gillar dig.

Publicerad 2012-08-01 00:03:57 i Allmänt

åh åh åh, bara fötr att jag för en gångs skull skulle skriva något onödigt inlägg som egentligen inte handlar om ett skit så måste jag bara göra de, here is ma story..
 
när jag var på rodhos i september förra året köpte jag mina två älsklingar, chanel vit och chanel svart.
 
men när jag var på dh (dreamhack) i sommras och sov i solsalen så tog jag av mig min vita, och då hade någon bytt ut den mot ett jävla tuggumipaket!? wtf, då var jag ledsen..
 
men idag, efter en lång tid, då jag trodde jag hade förlorat chanel svart oxså, så började jag rota i en väska jag andvände innan sommaren, och där, i min rosa lacome nessesär brevisd mitt dior läppgland så ligger den!
 
lycklig tjej, så nu vet ni :3  - love them both.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela