Kommentarer

Postat av: Humpty Dumpty

Publicerad 2012-07-17 12:28:58

Alltså, det här är helt ärligt, och inte pga av avundsjuka. Du verkar vara en härlig tjej, men du är inte fashion. Jag blir så ledsen över att se människor missbruka den termen. Du är en tjej från en ö som sätter på sig ett par dyra skor och plutar med läpparna. "fashion" som du kallar det, är en livsstil och någonting man föds med eller jobbar upp. Köp ett par Vogue eller Elle, och studera hur modellerna poserar. Eller i och för sig poserar de inte så mycket, eftersom de är födda med ett naturligt bra ansikte, men du förstår. Du kan säkert komma dit du vill, men man måste jobba lite för det, och så är det bara. Du kommer förmodligen skriva ett hatiskt inlägg om att jag är "avundsjuk" och så där, plus att du har min ip-adress, men det gör inte så mycket för den enda som kan få reda på exakt vem man är och inte bara vart man kommer ifrån är ens operatör, och det är förresten olagligt att lägga ut print screens på andra människors ip-adresser. Jag skriver det inte för att jag själv har dåligt självförtroende, vill mest vara ärlig. Jag gillar din blogg. Ha en bra stockholmsvecka, hehe :)

Postat av: Humpty dumpty

Publicerad 2012-07-17 12:30:59

P.s läs igenom dina inlägg innan du skickar ut dem, du har biljoner stavfel och särskrivningar. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela