stackars människor som hakar upp sig..

Publicerad 2012-07-22 20:32:51 i Allmänt

tänkte göra det här kort och med ett snabbt svar!
 
men vill börja med att säga att det är synd att vissa människor har jobbigt med små saker som dom hakar upp sig på.
 
kolla in dom här två kommenterna som jag fick här om veckan!
 
jag menar, det märks ju att hon bara har läst detta inlägget och inte följt mej eller vad jag skall säga, för när jag gick tillbaka till den här bloggen så skrev jag tydligt att den här bloggen var ett tag sen jag andvände så det står massa töntiga saker på den som jag kanske skrev när jag var 13/14 år !
 
som tex då blogg adressen "fashion" som hon då hackar upp sig på!
 
den här bloggen är gjort för ett väldigt bra tag den och varförskulle jag göra en helt ny blogg bara för adressens skull? de är bara lite kul att ha gamla minnen och läsa igenom,!
 
jag har då aldrig på stått att ajg är "FASHION", de är då tydligen fel i dagens läge att ta fina bilder på sig själv när man klär upp sig lite!
 
 
jag påstår inte att jag är modell för det?!
men då skriver hon att hon inte är advonsjuk, åh andra sidan kanske hon inte är det?
 
men vem lägger tid på att skriva en sån lång komentar om något som inte rör henne ett skit?
 
jag har iaf ett stark självförtroende som vill vara framför kameran , och hade det inte vart för att jag hade varit för kort för att bli modell så hade jag kämpat som f.a.n i mitt liv för att komma dit!
 
och lilla vän, jag har knappt läst något annat än elle och vouge i mitt liv, och vad menar du med att "dom föds med naturligt ansikte , så dom behöver inte posa"?
 
jag kan tala om för dig att dom jobbar jävligt hårt för att få dom där bilderna och om du inte är medveten om det så är dagens mode bilagor mer än 50% av alla bilder redigerade!
 
jag ber deig snälla, låt alla ungdomar få drömma om en grymt bra framtid, få vara lyckliga om vara precis som dom vill utan att trampa på dom!
 
det är sånt här som kväver väldigt många ungas självförtronde!
 
jag menar då absolut inte bara dig, utan väldigt många som tycker de här är roande bara för att domsjälv inte vågar stå upp för sig själva!
 
hoppas du förstår vad jag menar, för jag är mig själv, jag gör vad jag vill, jag bryr mig inte om andras åsikter!
 
så, du behöver inte komma och tala om för mig vad jag är och inte, jag klarar mig själv här i livet! :)
 
jag släpper loss, jag lever livet, jag är mig själv..
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-22 20:57:48

Jag gillar din blogg för att du är härlig :)) människor som klankar ner på andra HAR dålig självkänsla. End of discussion. Be henne (honom?) fara och flyga. Kram MiaMaria

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-22 21:31:12

Hej

kan

du


sluta


skriva






här?


tack.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela