till er alla, HATERS.

Publicerad 2012-07-14 11:42:56 i Allmänt

har funderat länge, kollat bloggar med extrema komentarer, anonyma, facebooks dåliga ursäkter och kom fram till många stora funderingar som sastte fart i mitt huvut och nu tänker jag att ni skall få ta del av det!
 
jag tänkte på det här med justin beiber tex, alla killar som eldar upp hans biljetter som man kan köpa nu.
det första är ju att dom gör av med säkert tusen spän för astt köpa den där, plus att de dom inte tänker på är att pengarna går rakt ner i justins ficka, ibland tänker inte idioter.
 
sen har vi då hanna widersted, visst jag gillar inte henne heller, men hon är hon och som folk börjar inse så kan man inte ändra på en människa, hanna kommer alltid va den där " hemska " persdonen, men jag tror där emot att hon kan va en snäll människa om hon vill.
men jag klandrar inte henne iaf, för hatar man henne, så kola inte bloggen för det är de hon får sisna pengar ifrån, är det ingen som läser den så kommer hon inte blogga!
 
har lite andra funderingar kring sin läggning, tänker mest på min underbara vän jens, läste idag yttligare en kommentar som han har fått, att han ser "gay" ut, men vad spwelar de för roll? han är ganska medveten om de!
och klarar ni inte av och se han, läs eller titta inte på bloggen då för det är han som tjänar på er haters!
 
då tänkte jag liksom, jag är lesbisk men ser inte speciellt gay ut, varför har inte jag hater då?
de är så himla fel, för jag är lika fel som en kille som är bög iaf!
människor som människor!
 
haters gonna hate.
 

Kommentarer

Postat av: Anonymous

Publicerad 2012-07-14 13:26:39

Nej de är inte justin som får biljett pengar.. de är globen.. han kännar på att turnera bara... globen har ju betalt honom för att komma hit och uppträda... då måste dom ju ta betalt för biljetter så dom också kännar på de din dumme fan :P

har själv eldat en sån där biljett och jag och kanske 15 stycken till kommer fan gå till globen och peppra hans ansikte med paintball kulor xD

Postat av: -

Publicerad 2012-07-16 14:41:50

Lär dig stava.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela