hoppas gotland försvinner i lågor så länge du bor där.

Publicerad 2012-07-15 13:25:48 i Allmänt

den 18 augusti försvinner jag här ifrån, bort från gotland till friheten.
kan dock erkänna att de finns idioter överrallt men gotland slår då rekordet.
kan då inte påstå att jag någonsin tyckt om någon här nere, "på riktigt", kommer inte sakna NÅGON.
har allt jag behöer med mig, jens, vi passar inte in på gotland så de e självklart att vi flyttar!
ta inte illa upp guys, men sanningen är bättre än lögnen, lär er de!
sjukt trött på de här stället, och nu slår drömmen in!
 
vi skall flytta till solåkra, 3 mil utför kalmar och plugga textil & design där!
vi har varsit studentboende men i samma "byggnad", kommer bli skönt!
hoppas ni har det bäst kvar där nere, för jag kommer ha det underbart där uppe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela